lördag 23 augusti 2008

Förlovning?

Nu på senare tid har ett par av mina kompisar förlovat sig. Vilket är gulligt. Och jag är glad för deras skull. Men vi är 18+ livet har precis börjat och vi bor hemma hos våra föräldrar mesta tiden. Om vi inte är hos våran partner, vill säga.
Nu under julimånad har det varit två förlovningar. Och jag har bara hört hur deras ringar ser ut, inte sett dom än, men dom ska tydligen vara släta guldringar. Då jag förlovar mig ska det var något enormt jag kommer ha på mitt finger. Har jag verkligen blivit så Hollywoddfierad? Ja det har jag. Nejmen, man ska ju bara gifta sig en gång (om ens det), varför inte slå till stort då? Jag är helt seriös då jag säger att jag vill ha en ordentlig ring. Helst i platina med en knytnävesstor diamant. Ok, inte riktigt så stor diamant kanske, men ni fattar.
Så den dagen jag förlovar mig, den dagen ska jag ha en stor ring (tänk på det älskling(om du nu läser det här...)).

Nu borde jag städa lite, eller i vart fall gå och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...