torsdag 7 augusti 2008

Torsdag

Godmorgon bloggen. Idag är det min nästa sista dag på jobbet. Gud så härligt. Nästa vecka ska jag total rensa i mitt rum och kasta eller skänka bort det allra mesta som jag verkligen inte behöver.

Sen idag efter jobbet blir det så att jag åker till Fällfors. Måste övningsköra lite och träffa aka farmor och farfar innan dom åker tillbaka till Eskilstuna.
Och imorgon ska jag och Simon ta cyklarna till Skabbhamn, vilket är lite drygt en mil ifrån Skellefteå. Inte peppad på det, men är bra motion ;)

Annars händer det inte så mycket. IDag är det en månad kvar tills jag och älsklingen har varit ihop i två år. Fatta ännu fortare tiden går. Inte kul... Snart faller jag väl av pinn xD haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...