onsdag 6 augusti 2008

Utrensning

Nu har jag tagit en pause ifrån städandet. Har dock inte hittat åt jägarexamenspapprerna än, men letandet pågår. Har kollat igenom garderoben riktigt ordentligt nu. Passade på att rensa ut kläder som ja inte använder längre eller som var typ för smått. Jag vet att det var ganska nyligen jag rensade sist. Men det behövdes nu igen. Så nu ska det allra mesta skänkas bort, även de flesta av handväskorna. Är närmare 20 st som ska bort. Men men. Jag kan inte ha kvar hur många som helst... Även fast jag vill. Så nu är det typ 20 st jag kommer att ha kvar. De 20 bästa helt enkelt ;)

En annan happhappy sak är att min kamera har äntligen blivit skickad. Men, då kommer problem nr 2. Jag har typ redan spenderat de pengar jag skulle lägga på kameran ehhh... Trodde ju inte direkt att den skulle komma såå snart när den inte kom från början. Äh, jag får låna lite av mamma, det är ju som snart lön ;)

Jag ska låta mamma fortsätta skura golven klart, sen ska jag upp med minst två svarta sopsäckar och slänga i kläderna och väskorna där. Och sen får jag be Jörgen (om han inte hinner läsa det här först) att fara till typ Myrorna med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...