torsdag 31 juli 2008

Torsdag

Goddag bloggen. Hoppas allt är bra med er. Dagen har typ varit bra, men varm. Och åskig. Inte kul. Och vissa saker har ju som varit bättre än andra. Typ att pappa, farmor och farfar kom förbi och pappa bjöd på lunch från thairesturangen. Mums.

Annars då? Idag så har jag haft bloggen i ett år. Jäklarns vad tiden går fort. Minns det som igår då jag skrev mitt första blogginlägg och det hela blev lite väl hmm... färgglatt ;) Men det har då typ blivit bättre nu på senare tiden. Haha. Säger vi som.
Vad har hänt under det här året? Jag började tvåan, for ut på Sista färden och var superklantig, firade ett år tillsammans med älsklingen, firade jul i Fällfors, firade nyårs med vännerna i Fällfors och smällde raketer och åkte skoter, varit ute och pimplat i storm (inget att rekomendera), for till Polen och besökte Auschwitz och Birkenau, for och fiskade med klassen i Norge, och nu i sommar har jag jobbat, jobbat, och jobbat lite till, jag har också hunnit vara på Stadsfesten, besöka Simons morbror och hans tjejs stuga och fira midsommar. Ja det var typ det som hänt nu det senaste året. Härligt år det har varit, och fler blir det nog ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...