söndag 6 juli 2008

I <3 BJ!

Jag har skrivit om det tidigare, och jag skriver om det igen. Det är bland det godaste dina smaklökar kan få smaka. Har du en gång smakat är du fast. Verkligen. Det här är en sak som du bara inte kan låta bli. Självklart pratar jag om glassen från Ben & Jerry's.
Jag och älsklingen delade på ett paket med Fossil Fuels. Den var alldeles underbar. Nästan lika god som Chocolate Fudge Brownie, men bara nästan.
Så fort det blir fint väder (typ till helgen) så ska jag, älsklingen och JenisPenis köpa varsitt paket och sätta oss vid älven och svulla. Så gott är det.
Köp, ät och njut <3

Vad har annars hänt idag? Jag och JenisPenis hjälpte en gammaltant att få ut en fotölj ut ur hennes bil. Som tack fick vi två bananer. Haha. Jag vet. Och dom var inte i det färskaste taget heller. Crap.


Sen så har jag varit överengagerad och städat rummet. Mamma hade ju flyttat in en massa skrot in på mitt um som jag blev tvungen att rensa bland. Inte kul. Sen så blev det lite bråttom för att mamma ska låna ut mitt rum i veckan till en kompis till henne som kommer på besök. Så då vill man ju att det ska vara rent och fint.

Så jag hamnar nog i Fällfors i veckan. Tyvärr. Men jag pallar inte dela rum med lillsyrran. Det gör jag bara inte. Så då kommer jag att få pendla med Erika som också bor i Fällfors. Kul....


Men nu ska jag sova. Är supertrött efter helgen och natten ;) JenisPenis sov ju över. Hörs imorgon.

2 kommentarer:

  1. SÅ jobbig är jag inte att sova med! De är ju du som trängs!

    SvaraRadera
  2. btw, du gjorde lite fel, för snabb på tangenterna kanske de ska väl vara I <3 JB!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...