fredag 11 juli 2008

Thank *** it's Friday

Snart är de tmiddag och sen bär det av vidare till älsklingen. Vi ska fira hans mamma som fyller år idag. Och sen ska vi till hans stuga och mysa och imorgon ska vi fira hans farfar som blir 70.
Sen på söndagen ska jag chilla och vila mig inför veckan. Jag, Simon, Erika och Patrik är det som ska jobba nästa vecka. Det kommer att bli kaos. Mycket kaos. Haha. Sånna tankar ska man inte tänka ;)
Sen så får jag nog besök utav min moster nästa vecka. Mamma + övriga familjen sticker till Norge nästa vecka, så jag kommer att vara nästan själv nästa vecka. Alltid trevligt med lite sällskap.

Men nu är det middag och sen blir det att cykla i tokfart till älsklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...