torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!

Tänkte börja med att önska gott nytt år. Hoppas du hade en superkul kväll/natt igår, för det var min. Det blev en jäkla massa skränande och flummande, men så sjukt kul det var. Innan vi somnade så såg vi på filmen The Mist. Den var ju sjuktbra. Och en sak är då säker, jag har aldrig varit så trött som jag var i morse. Kan bero på att jag kom mig i säng klockan fyra och blev väckt vid tiolv-tiden av Antons mobil. Dumma mobil. Så min morgon blev ju inte den bästa. Men det tar jag igen ikväll istället.
Vissa bilder blev lite väldigt suddiga. Men det var inte det lättaste att ta bilder i mörkret uromhus och genom eldrök...
Jenna sög på trummor, bas, gitarr och sång. Så Rock Band och World Tour kanske inte är de bästa spelen för henne. Men vad gjorde det? Hon spelade glatt ändå.

Jenna var på John mer än vad han var på henne. Ända tills vi skulle sova det vill säga...
Annicken och Anton fann varandra. Typ.
Alla var inne i spelet. Även de som inte var med.
Jenna blir nog en bra mamma en vacker dag. För nej, hon håller inte på att tappa Alma och det är bara läsk i flaskan.
Great. Mitt ansikte var ju inte lite glansigt eller rött...
Simons pappa och plastbrorsa är helt normala. Jag lovar.
Jenna försöker lyfta huset och jag förstår varför Stoffe kollar konstigt på henne...
Jenna fick lite konkurens av Alma. Men vi misstänker att hon endast var ute efter Johns chips och dricka.
Ibland så sjöng vi roligt. Vilket killarna hade kul åt.
Det var svårt att få en bra bild på Jenna då hon inte kollade in i kameran. Här har jag hotat henne lite grann. Vilket gjorde att hon kollade bort men skrattade istället.
Simon var då lycklig iallafall. Tror att någon kom med lite grillkorv..
John gillade inte att vara med på bild. Vilket märktes men som jag sket totalt i.
Jag och Jenna stod och kramades första gången vi var ut och eldade.
En av mycket få bra bilder på Jenna. Tro helt ärligt att det här var den enda bra bilden på hon.
Undrar vad Annicken gjorde som fick Anton att grimasera så?
Kolla in pilsk blocken på Jenna ;) Hela bilden har lite humor i sig :)
Så nära, men ändå så långt ifrån. Tror dom hade någon slags stirra-tävling, men det såg inte riktigt ut som det.
Mer grimaser. Och ja, dom satt ihop iprincip hela kvällen och natten...
Vid tolvslaget blev det lite skålande. Jag och Jenna drack alkoholfritt faktiskt.
John och Stoffe vid tolvslaget...
Då Anton fick sin grillkorv blev han glaad norsk :P
Mys vid elden innan tolvslaget.

1 kommentar:

  1. Alltså, jag måste bara få fråga...är JOhn å jenna på g, eller är det bara jenna som är klängig XD?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...