söndag 25 januari 2009

Förkyld - igen

Jga måste ha världens otur. Under hela helgen har jag gått runt och snorat. Vad gör jag för fel? Aja... Hoppasjag blir frisk snart.
I frdags halvsprang jag, Simon och Emma till Ica och köpte massa onyttigheter. Sen gick vi till macken och hyrde en film. Det blev Bangkok Dangerous. Den var faktiskt riktigt bra. Se den om du inte har nå bättre för dig.
Igår under dagen for Simon familj och åkte slalom. Dock inte jag och Simon. Jag vet inte riktigt, men jag + skidor + utförs låter inte som en bra idé... Så jag och han var hemma och myste istället :)
Allihopa var bjudna på middag hos Simons farfar + nån (?). Maten var riktigt god. Dock så kände jag av Simons farfars hund Sacke, det kliades i ögonen och i gommen + att näsan blev igentäppt. Inte kul alls...
På kvällen tog vi det bara lugnt.
Sen så idag har jag spelat Sims. Har för lite energi för att göra nåt. Det suger jävel att vara sjuk...
Imorgon blir det tandläkaren och resten av dagen får jag se vad som händer. Skolan blir det då inte..
Ha en trevlig söndag ;) :)

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...