tisdag 27 januari 2009

Inte pepp alls...

Mår fortfarande skit. Jag vill bara bli frisk. Hoppas jag är det tills imorgon, så att jag inte missar allt för mycket av skolan.

Idag blir det att vara hemma och ta det lugnt. Ska dricka en massa te och se på tvn och tycka synd om mig ajälv.



Drömde en helsjuk dröm inatt. Jag var i Polen och sprang omkring och letade efter en Chanel-butik. Den Polska valutan var inte värd nånting alls. Ett polskt mynt var värt 1 öre.
Det var mitt i sommaren och jag kunde riktigt känna värmen från solen. Jag lyckades hitta åt en Chanelbutik, men självklart så skulle den väskan jag ville ha vara slut. Så vi disskuterade jättelänge och sen blev nån kidnappad. Och sen blev det en massa skjutande. Helunderlig dröm iallafall.



Nä nu ska jag äta lite frukost. Ha en trevlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...