lördag 31 januari 2009

Igår

Fredqagar börjar snart bli det nya måndag... Inte för att historialektionen är hemsk eller att jag får sluta tolv, nej, utan för att varken Jenna eller Malin är på skolan. Vilket lämnar mig (nästinintill) helt ensammen. Precis som på måndagar.....

På bussen in till stan från skolan så var det trevligt. Jag och Eve fick en lektion i bondska av hennes fästmän. Men vi var inte duktiga på det...
Väl inne i stan så skulle Angelika, Eve, Cogge (Eves fästman) och Pontus äta inne på Tattung. Efter som att Emma inte slutade förrän nån gång så tänkte jag följa med (men inte äta nåt). Men först så följde Eve mig till Teknikmagasinet för att hämta ut mobilen. Så nu har jag min nya mobil igen :) Dock så är allt borta på den, men det går fort att fixa fram igen.
Inne på Tattung spårade det lite då och då. Jag kommer inte riktig ihåg hur det var, men det var något om Pontus, sex och en mamma.
Då Cogge hade druckit upp sitt kaffe gick alla till vars dom skulle ifrån början. Jag hade sån tur att Emma just då kom intill stan, så jag blev inte lämnad ensam till mitt öde i stan ;)

Jag och Emma sprang runt runt inne bland olika affärer. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag ville bara inte köpa något. Eller jo, en mössa och så en annan sak :) Men Emma därimot spenderade pengar som om det inte fanns en morgondag xD

Vi tog kvart i fem bussen hem till Simon (jag sprang alltså på stan i nästan 4 timmar!!) och sen åt jag middag där. Efter middagen var jag för slut för att orka göra något, så jag satte mig vid datorn. Sen helt plötsligt var John där (xD) och då såg vi på film. Igår blev det Bröderna Grimm. Den var bra medans man såg den, men efterhand blev den sådär.

Aja. Nu ska jag gå och äta frukost/lunch. Då jag kommer hem ska jag lägga upp lite bilder från igår :)

1 kommentar:

  1. Kunde du inte ha gjort det lite tydligare att Cogge var Eves fästman XD?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...