söndag 4 januari 2009

Frisk nu?

Jag är sjukt less på att vara sjuk. Halsen smärtar, öronen har lock och näsan är igen täppt. Inte det minsta kul. Sen så kom jag på att har man halsfluss så kan man inte gå på stan. Och jag vill shoppa. Jag hade tänkt att köpa Ldb's Vitamin rengörings-serie och en eyeliner. Och kanske nå nya kläder (A) Men nu sket det det sig. Dock så är jag typ peppad för helgen secret secret.
Jörgen bara sitter framför datorn, mamma tjabblar om en Greklandsresa nån gång nu och jag försöker tvärskriva ett blogginlägg och se klart 'I survived a japanese gameshow'. Verkar rättså underhållande...

2 kommentarer:

  1. Det är ju faktiskt fortfarande jätte synd om dig! Vore det inte för att jag hade superlätt att få halsfluss så skulle jag nästan komma förbi och underhålla dig!

    SvaraRadera
  2. Anledningen till att du blir sjuk är att du äter för lite c-vitamin och för övrigt inte rör på dig XD

    Motion och nyttig kost är knepet för att hålla sig frisk :) se på mig >_< det värsta som någonsin drabbat mig är diabetes >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...