torsdag 29 januari 2009

090129

Då var ännu en skoldag avklarad Härligt. Dock så var dgaen inte altför farlig. Vi såg på två filmer på mikrobiologin. Och minitestet var lätt. För lätt. SÅ det var egentligen inget att oroa sig för. Lunchen var en pina. Det var palt. Jag vet inte med er, men jag klarar inte av palt. Det funkar bara inte. Så det blev två hårdbrödmackor och lite rivna morötter. Mums och ack så mättande inte.
Engelskan var lugn. Vi lyssnade, skrev och disskuterade sagor. Och sen kollade jag och Jenna på lite 'fel' i Twilight. Eller mest i en av sjukhus scenerna.
Efter att jag kommit in till stan tog jag bussen hem till älsklingen och störde han lite medans han lagad ematen. Eftersom att jag har noll sinne för matlagning blev det att han lagad eoch jag störde ;) Så han stod var han hörde hemma; vid spisen (brukar få höra att kvinnan ska stå vid spisen, men dom har uppbarligen inte smakat på det jag kan laga, det är inte gott).

Nu ikväll då? Tänkte fixa lite innan imorgon. Ska på stan med Emma. Vi ska försöka en gång till och hoppas på det bättre den här gången. Hade tänkt att hämta ut min mobil som är tillbaka från lagning och kanske köpa en n mössa. Är ju halva reapriset på Accent. Måste ju se om jag hittar något. Gick förbi där idag, men jag kollade aldrig så noga...
Snart ska jag gå hem till älsklingen igen. Eller typ nu. Vi hörs sen ;)

2 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, jag klarar inte heller av palt >_<

    SvaraRadera
  2. Alltid lika kul att läsa din blogg :) Keep up the good writing!!! Hälsningar
    Maria (simons faster)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...