måndag 19 januari 2009

Insomnia

Sådärja. Efter som att jag inte kan sova så kunde jag ju lika gärna uppdatera bloggen lite grann. Jag har bytt de flesta av annonserna.
Kolla in . Dom säljer sjukt roliga t-shirts. Till vissa kan man inte sluta le ;)

Jag ska snart gå och lägga mig. Tänkte fixa lite mer med bloggen, sen ska jag gå i säng. Jag är inte pigg eller peppad eller nå liknande. Enda orsaken att stiga upp imorgon är att få träffa Jenna och Malin + att min lilldator och skolarbete är i mitt skåp i skolan. Crap. Annars hade d etblivit lååång sovmorgon.

Sen på onsdag blir det som sagt middag + bio med Jenna. Men vet ni vad? Det blir mer film för mig på fredag. Då ska jag och älsklingen gå på bio och se nånting... Vi hade tänkt se The Spirit, men den verkar inte gå här. Crap. Aja. Vi hittar nånting att se.

Dagens:
låt (pga Jenna): T.I. feat Rihanna - Live your life
Dumma dumma dumma Jenna.
färg: Svart, svartare, svartast
önskning: En pleo
saknad: Världens underbaraste Simon och mina darlings Jenna och Malin
skratt: Antingen i slutet av skolan vid bänkarna, i bussen, eller då våran hon degu puttade ner han-degun från en bro...
begär:Samma som alltid; ett bankkonto som är fyllt på bredden, höjden,kanten och lite till

2 kommentarer:

  1. Hörre du du din bästisfestis Jenna är jättesnäll! Tänk på mig som har en typ 100 år gammal låt på hjärnan då?

    Ska bli mysigt med bio och middag! Min dator följer nog med till skolan, beror dock på hur mkt jag försover mig!

    Spa-kväll snart? Har spenderat kvällen/natten med skrubbande, hårmask och ansiktsmask MYSPYS!

    SvaraRadera
  2. Bra att du tar upp det där med reklamen XD

    Den är jävligt irriterande >_<

    Men det är som sagt bara min åsikt (A)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...