fredag 2 januari 2009

Happy thoughts...

Blä. Jag är sjukt trött men kan inte somna. Jag hade sagt godnatt till älsklingen och var precis påväg in i drömmarnsas land då min lillasyster och typ alla hennes kompisar kom hem till oss och var lagomt tysta. Ett bra tag. Men jag orkade inte gå ut och bråka med dem (så jag får skylla mig själv att jag inte kunde somna), så jag plockade upp Breaking Dawn och fortdsätte läsa där jag slutade. Och när hennes kompisar (som jag misstänker inte var vid det nyktraste laget) äntligen går börjar Gsson att föra oväsen. Jag vet inte om han har tänkt på det, men på grund av ventilationsystemet så hör man allt i den andres rum om kvällarna då det är tyst. Och om personen då ifråga pratar halvhögt så hjälper ju inte det. Men jag gjorde inget åt det där heller, så jag får skylla mig själv - igen och plockande ännu en gång upp Breaking Dawn och fortsatte läsa. Men nu är jag för trött. Jag måste ju trots allt upp någon gång imorgon.
Jag och Simon ska fara till Fällfors tills på lördag, så det blir lite mindre bloggande. Nej, nu måste jag verkligen sova. God natt...

3 kommentarer:

  1. Vill vi ens veta vad Gsson gjorde :O
    De är inte alls synd om dig för du fick ju faktiskt läsa en bra bok!

    SvaraRadera
  2. Vänta nu ett tag !! Brukar du höra när Bella å Gsson knullar :O!?!?

    SvaraRadera
  3. Vänta nu ett tag !! Betyder det här att du kan höra när Gsson å Bella knullar >_< ??

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...