torsdag 15 januari 2009

Städning

Jag håller på att kämpa med att städa rummet. Helt ärligt så går det sådär. Jag har fastnat i garderoben. Jag håller på att rensa bland kläderna igen. Har hur mycket kläder som helst som jag slutat att använda. Sen så hittar man annat som man inte sett till på ett tag. Min garderob är seriöst som ett svart hål. Det ryms nästan hur mycket som helst däri.

Men eftersom att jag kan städa mitt rum innebär det att ja är hemma från skolan. Jag tog en tidigare buss hem igår för jag hade så psykat ont i halsen, och jag mådde inge bättre då jag vaknade imorse. Så jag hoppas att jag är bättre tills imorgon. Men det tror jag inte.

Nä nu ska jag fortsätta :)

1 kommentar:

  1. Städning is the shit ;)

    Försök slå mitt senaste rekord, 12,5 timmar för att få mitt rum rent >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...