lördag 10 januari 2009

Staan

Nu är jag hemma från stan. Eller hemma och hemma, jag är hos älsklingen.
Otroligt nog blev det lite shopping. Jag hade bestämt träff med Jenna klockan tolv, men det blev inte förrän ett.
Jag och Maya for till djuräffaren som ligger i stan och köpte lite leksaker och sand till degusarna. Hoppas dom blev nöjda :)
Då Maya och Jörgen hade farit hem så gick jag till Kicks och köpte en ny kajal och pennvässare från Isadora.
Sen så tjollrade jag och Jenna runt på stan. Blev ett par nya skor från Pixie's. Inte för att jag egentligen behövde dem, men dom var så söta att jag inte kunde låta bli (sen så var dom inte alltför dyra 229 kr). Lägger upp bilder sen när jag är hemma igen.

Ikväll så blir det att se på film, Get Smart och The House Bunny. Ibland behöver man ha lite dålig humor.

1 kommentar:

  1. Jag var faktiskt i stan innan 1 FAKTISKT! Kvart i faktiskt!

    Men det var mysigt att vara med dig på stan :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...