tisdag 20 januari 2009

Än slank hon hit, än slank hon dit, än slank hon ner i diket

Nej, vi var inte påväg ner i diket med Andreas bil och nej, han bländade inte alls Waller som kom körandes i kurvan xD
Spännande var det då ;)

Sen så unde rlunchen skulle jag släpa med mig Jenna och Malin till min dator i den andra byggnaden. Det gick bra, om man bortser från att jag blev tvungen att bära Jenna på ryggen och försökte tippa henne i snön (det gick inte bra) och Malin och F blev nerdragna av en skogtvåa så Malin slog i svanken i backen aj aj aj....

Jag fick sluta tidigare idag, så jag fick åka med Andreas in till stan. Det var väl snällt? Så jag kom hem lite tidigare ;)

Är sjukt peppad för imorgon. Inte för redovisningen, utan för middagen och bion med JenisPenis ;)

Nu måste jag göra klart mitt arbete. Det måste finputsas lite grann.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...