torsdag 22 januari 2009

Vad är din blogg värd?

Jag hittade åt en hemsida där dom värdesätter ens blogg. Min är inte så värd, tyvärr. I pengar är den tydligen värd endast 636 kr. Det var inte så mycket att komma med... Men kolla in sidan http://bloggvarde.se och se vad din blogg är värd.

Annars har det inte hänt så väldigt mycket. Jag kom hem, satte mig vid datorn, provade ringa älsklingen, åt mat, ringde lite mer, och nu sitter jag coh bloggar.

Imorgon efter skolan ska jag hem till älsklingen och ta det lugnt. Sova mycket. Jag har inte varit vaken i veckan precis...

Nu ska jag se om jag kan få tag på Simon - igen, sen ska jag övertala mammas sambo att vi behöver handla. Vi behöver alltid mer bröd och mjölk, två saker som tar slut i en stor familj.

Får se om jag skriver nå mer nu, annars hörs vi imorgon :)

3 kommentarer:

  1. *host* vill bara påpeka att min är värderad till 2 953:- :}

    SvaraRadera
  2. ja, den sidan är rätt så kul, jag har inte kollat upp mitt värde på ett tag, så det kanske är dags för det

    SvaraRadera
  3. min blogg är värd 842 kr, och stoltz, det där ville jag verkligen inte veta :(

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...