fredag 23 januari 2009

Historia arbete

Sitter i skolan och skriver på mitt första historia arbete (ska lämna in två). Först hade jag tänkt skriva om Marie Antoinette, men insåg att hon är för känd. Så då blev det istället Elizabeth Bathory. Hade läst om henne tidigare, och tänkte att det blir bra som skrivämne.

Jag tror att jag slutar typ tio över elva, alltså inte så länge till kvar av lektionen. Sen så tolv gå bussen in till stan. Då blir det att ta första bästa bussen hem till älsklingen. Tyvärr så tog iPod batteriet slut idag, så det blir bara jag med mina tankar...

Ha en trevlig fredag + helg. Och ta det lugnt med vad du nu än hittar på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...