tisdag 27 januari 2009

090127

Sådärja. Då har ännu en dag gått...

Dagen har varit lugn. Har inte gjort något jag tänkt göra, men vad gör det? Jag har fått vila, det är ju huvudsaken.
Jag mår bättre, men endå skit. Hoppas jag mår bättre snart...
Idga har jag mestadels suttit framför dumburkarna (datorn + TVn). Och som vanligt då det börjar närma sig studiebidraget så klickar jag hem något. Idga blev det ett par jeans, en omlott-tröja och ett rosa tallrik set. Jag vet. Helt onödigt. Men det kostade 29 kr och jag lär ju flytta hemifrån snart. Så det kommer att behövas :) Tyvärr så kommer inte sakerna förrän om 5-7 dagar. Men ändå. Hade tänkt beställa hem lite nytt smink, men kom på att det är lättare att bara gå in i en butik och köpa. Fast, det är ju roligare med paket hemskickat...

Jag lär vara hemma imorgon (vilodag) och då blir det plugg (suck). Har för mig att jag har lite engelska ord att plugga på och olika RNA till mikrobiologin. Jag hade nästan glömt bort dem (A) Men jag lär mig det snabbt. Var inte alltför svårt om man säger så.
Ha en trevlig tisdagkväll ;) Jag ska se klart på programmet som gå nu på 4:an och sen blir det att sova. Hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...