tisdag 27 januari 2009

GratisGodis

Jag gillar gratissidor. Ni vet dom där man samlar poäng och sen får man något gratis tillbaka, i form av tex presentkort eller, som idag, godis. Helt underbart. Idga fick jag min första sändning från GratisGodis och om ett par dagar har jag fått ihop till ett presentkort från GratisMakeup. Lovely. Bli medlem här för gratisgodis och här för gratismakeup.

Min kamera har börjat ge upp hoppet. Ibland känner den inte av minneskortet och nu har ena linsgrejen gett upp hoppet. Funkar inte alls. Inte direkt kul...


Men min dag blev lite bättre efter att posten kom ;) Sen får vi se om jag ska förbi Simon och se på film. Han hade fått hem ett par st som verkar väldigt intressanta :)

3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt oxå godis.. men jag fick de inte gratis!

    SvaraRadera
  2. Om du är sjuk, varför kommer inte Simon över istället XD?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...