söndag 4 januari 2009

Eleven.se

Jenna vet verkligen hur man får mig på lite bättre humör då jag är sjuk. Vi har beställt lite saker från Eleven.se. Det blev en plattång och nåt schampoo för fett hår. Så nu får vi se hur mitt hår blir sen... Så nu hoppas jag bara att sakerna kommer väldigt snart ;)
Annars så håller jag, mamma och Jörgen på att se You, Me and Dupree. Den är ju superrolig med min slags humor ;) Helt underbart.
Att vara sjuk suger rejält. Varför kom halsflussen nu och int eom någon vecka? Sen så har min mamma fått för sig att vi ska skaffa längdskidor. För jag är en sån person som tydligen har ett slags underhållningsvärde när det kommer till vintersporter.....

2 kommentarer:

  1. Vi får hoppas på det! Då det kommer ska vi bli fiina!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle inte bli på bättre humör ifall någon gav mig hygienprodukter eller skönhetsgrejjer >_< Det betyder ju bara att man är ful >_<

    Längdskidor är kul, bara man kmr på hur man ska göra ^^

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...