torsdag 22 januari 2009

Godmorgon

Jag är inte pigg eller pepp alss idag. Om jag fick välja skulle jag ligga och sova nu, och sova fram tills maj någon gång... Men det går inte.
Idag har vi som sagt miniprov i mikrobiologin. Pluggandet gick faktiskt bra, även fast jag inte har så stor koll på DNA osv. Engelskan därimot gick lite trögare, men det gick.

Idag efter skolan så ska jag ta det lugnt. Jag kommer inte riktigt på något att göra. Men, jag ska vara själv. Kanske blir att läsa lite matte... Det behövs. Eller städa. Igen...

Nu är det dags för frukost så jag är lite piggare under mikrobiologin. Är ju inte så bra om jag somnar under lektionen.

2 kommentarer:

  1. jag hoppas att du är piggare nu och ett litet tips, lägg reklamen i poler så får du ut mer av den

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...