onsdag 31 december 2008

Trött...

Jag vet att jag aldrig brukar vara vaken så här sent. Oftast somnar jag vid tio, och som senast vid ett. Men efter två? Nej det var längesen. Men så går det då man nästan läst ut en underbar bok. Fast jag borde kanske skriva hade få sidor kvar? Jag tror att bara nu inatt har jag läsa över 250 sidor... Duktiga jag :) Så imorgon Jenna får du låna boken och föröska hinna ikapp mig ;)
Men nu ska jag sova så att jag inte är alltför trött senare idag. Jag vill ju faktiskt orka med ikväll utan att somna... Aja. Jag får vila sen hos Simon...
God natt bloggen (och den här gången menar jag det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...