måndag 15 december 2008

Om du fortfarande hör deras röster, höj volymen på musiken!

Som ni ser på blogginläggsnamnet så har jag inte gjort alltför mycket idag. För jag har hunnit tänka. Men det har gett mig huvudvärk nu. Typiskt.

Idga har jag kämpat med uppdraget som vi har haft och har fortfarande. Men jag arbetade inte ensammen, E och L hjälpte mig medans A satt mest bara och kollade på filmer på YouTube. Sen så har jag räddat dom ett par gånger. Läraren trodde inte riktigt på dom när dom sa att dom faktiskt arbetade. Visst är jag snäll? Måste bero på att det snart är jul....

Men Jenna har faktiskt gjort mig lycklig. Väldigt lycklig. Hur mycket plugg det blir imorgon är väldigt disskuterbart. Men en sak är då säker, jag är en Twilight-addict.

http://twilightaddicts.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Att jag ska måsta vara olaglig för att göra dig olycklig! Men visst de är olagligt att ladda hem filmen, men vi har ändå sett den två ggr på bio, och vi båda har ju redan sagt att vi ska köpa köpa den på DVD!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...