onsdag 24 december 2008

Hemma från Fällfors

Kom nästan just hem ifrån Fällfors. Det har faktiskt varit riktigt trevligt där. Om man bortser från att jag har vaknat kring halv åtta vaje morgon. Jag verkar ha problem med att sova länge...
Jag och farmor har sett på en massa film. Bland annat Mamma Mia. Supergullig film.
Sen så har jag provat på en ny mascara. Max Factor False Lashes. Den funkade faktiskt sådär. Helt perfekt om man inte vill ha alltför mycket mascara på sig, då det tar ett par drag över fransarna för att få någon slags volym (vilket i sig är negativt).


Sen idag har vi hunnit fira lite jul i Fällfors. Det blev tomtegrött till lunch och efter lunchen blev det julklappsöppning.
Kärleeeeek <3>
Jag fick 300 kr till mobilen, en paradis chokladask, en penna, neccessärer med massa saker i, böckerna Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn, den röda väska från Friis & Co och 1500 kr. Inte så dumt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...