tisdag 30 december 2008

Musiken i iPoden

Jag hade ett sånt fint inlägg, men sen ångrade jag mig. Så allt ni får nu är en bit av text som faktiskt betyder något för mig.

So say goodbye to the vows you take
And say goodbye to the life you make
And say goodbye to the heart you break
And all the cyanide you drank

Imorgon så är det nyårsafton. Jag fattar inte att det har gått ett helt år sen sist. Det känns verkligen inte som det. Det blir att stiga upp tidigt för att göra mig iordning och för att fixa lite här hemma. Jag ska som sagt till Simon för att fira nyår. Riktigt trevligt. Det blir jag, Simon, Jenna, Annichen, John och Anton. Alltså en hel del folk. Ska bli riktigt trevligt. Och iår ska jag ta en massa bilder (även fast 90% av dem int ekommer att vilja det. Och jag och Jenna ingår inte bland dem).
Så godnatt på er ;)

1 kommentar:

  1. Jag måste oxå ta med mig kameran! Jag har laddat upp med hela 3 st tändare och dom är nerstoppade i min jackficka! Imorgon ska det säga pang pang jätte mycket pang!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...