tisdag 9 december 2008

Creepy dröm...

Godmorgon bloggen. Sovit gott? Jag kunde då ha sovit lite till...
Jag drömde världens creepigaste grej, jag tog studenten redan nu. Hela klassen var hemma hos mig och jag var den enda som inte hade öppnat slutbetygskuvertet. Så nu när vi var hemma hos mig tänkte jag passa på att göra det. Men när jag skulle se efter hur många MVGn jag fick så fanns det inte där, mina betyg var borta. Men vi fortsatte och festa och gråta om vart annat...

Ska jag vara helt ärlig så föredrar jag att drömma 'mardrömmar' (=zombieslakt) än sånna här drömmar...

Idag är det som sagt dags för Twilight igen. Är ju värsta peppen. Men vi får se hur vi löser efter skolan, mest troligen är vi kvar där för vi kommer in till stan kvart i fem, bion börjar kvart över sex och då ska billjetterna vara uthämtade innan halv sex. Lite ont om tid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...