tisdag 16 december 2008

Nu har jag kommit hem ifrån älsklingen. Har ingen aning om vad vi gjorde där, jag sov mest. Inte positivt...

Idag har jag hunnit med en himmla massa. Min grupp har tränat på pjäsen som vi ska spela upp imorgon, vi har gjort en power point presentation på 18 sidor som också ska redovisas imorgon, suttit i skolråd (mitt första och enda) och provat ut jaktkläder. Och en sak är då säker, han som var med då vi provade ut dem vet vad han håller på med. Han bara gav mig ett par byxor och dom passade helt perfekt. Samma sak med jacka och med signalvästen. Men då jobbar han ju med kläder och kan det han gör.

Nu hade jag tänkt iallafall läsa igenom vårat arbete inför imorgon. Nog för att jag har skrivit det mesta men det känns ändå bra att läsa det en gång till. Sen så blir det att se på lite film. Eller ja, hoppa mellan dom olika delarna ;)

Imorgon så ska jag städa mitt rum. Jag ska till Fällfors på fredag och mamma ville att det skulle vara städat på rummet innan jag for. Vilka krav hon har....

2 kommentarer:

  1. Jag har oxå stökit rum! Jag har inte längre Chihuahuor under sängen, dom börjar bli i Rottweiler storlek snart!

    SvaraRadera
  2. hur é de me dej såhär i juletider?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...