torsdag 18 december 2008

Tandläkaren

Jag vet inte med er, men jag gillar att få post. Om det inte är räkningar eller om det är från tandläkaren, förståss. Vilket det var idag. Så den 5 januari 2009 10:50 kommer jag att sitta i den där förbannade tandläkarstolen. Längtar verkligen inte.
Tur då att imorgon så är det sista dagen i skolan innan lovet. Så sjukt härligt det ska bli. På lördag ska jag till Fällfors och kommer inte hem förrän på onsdag, alltså på julafton. Längtar verkligen. Då ska jag ta en massa kort som ska ut på bloggen ;) Men batteriet lär ju ta slut innan dess...
Sen så måste jag lämna in mobilen på lagning. Den har slutat att känna av headsetet och mobilladdaren, den laggar ihop ibland, samma då jag spelar musik och ibland så stänger den av sig själv. Så imorgon blir det att ta min motorola istället. Vilket kommer att kännas konstigt.

Hade betygsprat om mikrobiologin. Jag har nästan ett MVG. Så till våren blir det att plugga ;) Och nu under lovet ska jag skriva klart mina labbrapporter och räkna matte. Vad jobbigt...

1 kommentar:

  1. Vi kan gå dirre till TM efter skolan! ska inte köra fören halv 2

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...