onsdag 16 december 2009

The D day

Håller på att packar väskorna. Själva resväskan är klar, men hand-bagaget fattas fortfarande. Hoppas innerligt att jag får med mig allt till Skellefteå. Men så länge laddare till diverse elektronikprylar och själva elprylarna och alla julklappar är med är det bra. Resten går ju att köpa senare.

Hämtade ut min lön idag. Känner riktigt härligt faktiskt. Lyckades skaffa mig ett konto hos posten, med id-info på baksidan (samma kort för både id och betala). Jag hade ju inte världens bästa hår eller någonting dag. Men det är ju bara att man fixar sådant senare någon gång.

Hade även samtal med min chef idag. Han (+ många fler) tyckte att en intervju var väldigt överflödigt när jag har jobbat hos dem så pass länge och var så himla duktig, så ett enkelt samtal räckte. Vi kom hur som haver fram till att jag ska få fast anställning hos dem och på den avdelningen jag är på nu. Riktigt trevligt faktiskt. Nu har jag fast jobb efter nyår. Jag har ju trots allt semester nu och fram tills den 4 januari. Lovely.

Nu ska jag duscha och packa vidare. Har jag tur finns det Internet på bussen, så då bloggar jag från resan. Om inte så hörs vi imorgon eller på fredag (räkna med fredag).

Ha det så trevligt tills vi hörs nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...