fredag 4 december 2009

Queen of the Damned

Har hade jag tänkt att se på Queen of the Damned innan middagen, men se man på, den tar sjukt lång tid på sig att ladda. Bummer.
Nåväl jag får väl njuta av att jag har hämtat ut min lön idag. Sedlarna är färgglada och fina, stora så de inte går ner i plånboken (som för övrigt inte går att stänga igen). Gissa vem som är peppad för stan imrgon? Sedan blir det ju inte helt fel med personalfesten heller. Får se till att vara vid resturangen i tid så jag kan ta lite bloggbilder också. Ja, jag kommer att ha med mig ett extra minneskort utifall att.

Nu har filmen buffrat en bit så nu ska jag ta och se lite grann, sjunga med och bara njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...