lördag 12 december 2009

Shopping

Har spenderat dagen inne på stan och handlat julklappar. Så nu har jag fixat paket till de jag ska (Maya fattas dock..). Så Älsklingen, Jenna, Malin, Stoltz, Johanna, Robin, pappa, farmor och farfar och ett par till, förvänta er något under granen säger jag bara ;) Jag har helt ärligt spenderat pengar på klappar som överskred min budget rejält. Men har jag tur så hinner jag få ännu en lön innan jag far till Skellefteå.
Sedan så lyckades jag haffa åt mig de sista av Sonia Rykiel tofflorna jag ville ha. Woho! De är supersöta och superhärliga.

Nu ska jag fortsätta räkna på hur mycket allt blev. Känner mig inte bara nådigt fattig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...