onsdag 9 december 2009

Dålig,DÅLIG julklappshandlare

Idag efter jobbet tog jag trikken in till stan för att handla lite klappar till diverse personer. Väl framme i stan så var det fullt med folk. Jag gillar inte att kramas med främlingar, verkligen inte. Och OM man kramades med främlingar, det gick ju knappt att ta sig fram. När jag sedan kom till korsningen vid Karl Johan blev man tvungen att byta sida av vägen, gå mitt på vägen eller gå igenom en säkerhetskontroll för att få gå på samma sida som hotellet där Obama ska bo ligger. Helt onödigt att gå igenom allt det där trubblet för att gå in i två butiker (jag kan ta dem en annan dag), så jag gick mitt på vägen istället.
Vet du hur svårt det är att hitta presenter till de nära kära som INTE är från Kondomeriet eller Outland? Riktigt svårt faktiskt. All julklappshandel ska ske på lördag. Är fortfarande kvar ett par klappar.

Jag gick förbi H&M för att se efter skorna. Men de hade inte dem i min storlek på det H&M jag var in på och jag pallade inte gå till de andra tre jag vet av. Så det blev ett besök på Outland istället. Ja, jag köpte något till någon annan och inte bara till mig själv. Dock så anser jag att min sak var bättre än de jag köpte, men men.

Alla behöver väl en the Nightmare before Christmas-matlåda i plåt?


Det följde med en termos som har en egen plats i lådan. Men det upptäckte jag inte förrän jag var hemma.

Men som sagt. På lördag blir sista rycketstan innan jag far till Skellefteå. Annars kommer mina pengar vara slut rätt så fort om man säger så...

4 kommentarer:

  1. Finns säkert något trevligt på kondomeriet!

    SvaraRadera
  2. Köp grejer ifrån Gymgrossisten, där kan man verkligen hitta fynd för alla ;)

    SvaraRadera
  3. mitt tips för liknande matlådan är figurer osv på www.filmochting.se ,,vet ej om om dom skickar till oslo dock

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...