tisdag 15 december 2009

Extra klirr i kassan

Woho. Då har jag fått en till lön innan Skellefteå. Känns riktigt bra faktiskt. Dock så ska jag spara en del av den här lönen i Oslo, så jag har något att spendera då jag kommer tillbaka igen.

För övrigt har min läpp svällt upp och skapat en sårskorpa. Så nu ser min överläpp ut att ha blivit behandlad med Botox. Vilket någon på jobbet trodde att jag hade gjort. Men det har jag ju inte. Naturligt fylliga läppar + förkylning = läppar a la Bratz. Inte läckert precis.
Nu ska vi gå med Maya till ett kalas, sedan kommer jag och mamma ta t-banan till ett köpcenter för att hämta ut mina pengar.
Bloggar kanske mer senare. Ska tvätta kläder och packa om resväskan och packa väskan jag ska ha i bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...