måndag 21 december 2009

Julklappsbyte

I lördags besämde jag, Jenna och Malin oss för att byta våra julklappar. Orka vänta till själva julafton med de presenterna.
Nog för att Skellefteå är litet, men vi du hur svårt det är att hitta ett café som faktiskt har ett bord över kring lunchtid en lördag? Riktigt svårt var det. Men till slut fann vi ett bord inne på café Victoria. Riktigt mysigt faktiskt och riktigt billigt. Allt vårat fika gick på 185 kr. Det kunde ju ha blivit värre om man säger så.

Det blev en massa skitsnack (vi har då inte blivit mognare än så), skvaller och annat snusk prat. Vi blev till exempel tvugna att provsmaka Malins julklapp ifrån mig, smaksatta massageoljor som blir varma. De smakade faktiskt riktigt bra.

Söt-Malin


Malin med sitt fika


Mitt fika. Kladdkakan är alldeles underbar


Jennas kladdkaka. Jag glömde helt bort att Jenna inte tål grädde. Turligt nog gick det att skrapa bort.


Jenispenis


Mina presenter. Böckerna är från Malin och det andra från Jenna. Discokulan är ett läppglans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...