tisdag 29 december 2009

När jag kommer tillbaka till Oslo

Jag ångrar nästan lite smått att jag inte köpte böckerna som tv-serien True Blood är baserad på. Alla åtta böckerna i en låda för 500 kr. I vanliga fall kostar en bok 99 kr, så man sparar ju lite pengar.
Den lådan såg jag på Outland vid där min buss gick/kommer att stanna. Hoppas bara att de har öppet en söndag kvart i fem (men det tvivlar jag starkt på).

Snart är allting nerpackat som ska vara nerpackat. Har dock inte varit på stan klart än, så det kommer nog mer saker som ska ned i väskorna. I värsta fall får jag låna någon/några väska/väskor av farmor och farfar, så hur det än blir så löser det sig.

Nu ska jag umgås lite mer med de som är här och sedan packa vidare så jag blir klar någon gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...