måndag 7 december 2009

Måndag

Då var det måndagen efter personalfesten. Roliga händelser har pratats om, vissa har skämts mer än andra osv. Sedan att jag hade med mig datorn och hade gjort ett bildspel med bilderna från i lördags hjälpte ju inte precis. Sedan så finns det ett par filmer också, men av någon outgrundlig anledning var det ingen som ville se dem.

Men roligast var ändå när jag berättade för en av de som jobbar på dagiset hade sagt för något; E, E! H säger att något på dig ser lite styyyyvt ut (H syftade på hållningen, E såg faktiskt lite stel ut...). Sedan fortsatte hon: H? Hur kan du veta att något på E är styvt?
Och det roliga är att hon som sa det inte kommer ihåg det. Men som sagt, mycket roligt hände i lördags.
Tyvärr så kommer jag inte lägga upp några bilder på bloggen från personalfesten (kanske på maten om ni har tur). Och det är av samma orsak som att jag inte skriver ut några namn på de från jobbet, för det kanske inte vill stå med på min blogg. Man måste ju respektera andra också.

Annars idag då? Inte mycket kan jag då säga. Ska snart sova för det blev inte alltför mycket sömn inatt. Låg och vred på mig till tre imorse och skulle upp igen vid sex för att duscha. Inte roligt alls. Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...