fredag 11 december 2009

Försovning

Oh bummer, jag försov mig. Inte så att jag blir sen till jobbet, men det blir att stressa lite grann. Men jag sov helt klart bra, så det är ett stort plus för jag har sovit sjukt dåligt den senaste tiden.

Idag blir det att jobba. Slutar inte förrän klockan fem, så jag är ju hemma väldigt sent enligt mig. Sedan blir det att ta det som vanligt lugnt, känner mig förkyld om jag ska vara ärlig. Antingen det eller allergisk.
Känner mig peppad för imorgon. Då ska jag upp tidigt och den här lördagen vara där när det öppnar. För imorgon är det ty julklappsshopping som gäller.

Ha en fin dag, nu ska jag skaffa mig lite stressmagsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...