fredag 11 december 2009

Förkylning

Jag mådde inte alls bra när jag kom till jobbet imorse. Och jag ska tydligen ha sett lika dålig ut som jag kände (enligt alla utom mamma. Tack för stödet!). Så efter att jag hade haft lunch blev jag hemskickad. Jag fick inte vara på jobbet längre för dem. Min avdelningschef tog till och med mitt pass, vilket innebär att jobbar över en timma. På en fredag. Vem i hela fridens dar vill jobba över en fredag? Men jag klagar inte, jag vilar upp mig nu så jag är fit for fight till veckan.

Nu ska jag se på en film på datorn. Thank God for gratis streaming från nätet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...