fredag 18 december 2009

Skellefteå

Då var man framme i Skellefteå efter en lång och dryg bussresa. Den gick dock bra, men att spendera nästan ett dygn i buss är inte alltför roligt.

Kom precis hem från tandläkaren och frukostshopping. Snart ska jag och älsklingen in till stan för att träffa lite folk och göra lite ärenden.
Tandläkaren gick för övrigt bra. Inga hål (som vanligt, har tydligen aldrig haft något heller) och sedan så har jag ett perfekt bett. Alltid lika trevligt att få höra sådant. Sedan så fick jag en norsk tandläkare (bara jag som ser humorn med det?).

Nu ska jag packa julklappsväskan som ska till Fällfors.
Bloggar mer och bättre när jag kommer hem till Simon igen. Jag har med mig kameran och lovar att ta lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...