onsdag 22 augusti 2012

Veckans sista arbetsdag

Var väldans svårt att stiga upp imorse och gå till jobbet. Min sambo var ledig idag från sitt jobb och kunde ligga så länge han ville i sängen. Hade inte varit dumt det även fast jag sov nästan tio timmar inatt.
Ikväll ska vi på en eller annan typ utställning om jag förstått allt rätt. Vi får se hur länge vi blir där för jag måste packa färdigt till imorgon. Flyget går kl 7:20 och vi kommer vara på flygplatsen tidigt tidigt. Är bara småsaker som ska packas så är jag färdig. Ska bli härligt att vandra omkring i älskade England och inte minst London på måndagen. Hurra för bra shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...