tisdag 28 augusti 2012

God natt


Jag har haft en helt fantastisk helg i England och det känner jag nu. Två nätter blev det att sova på backen då vår luftmadrass tydligen hade hål i sig (och då hjälpte det inte att fylla på den med luft efter första natten utan).
Nu ikväll har jag förberett massa inlägg till imorgon. Så med jämna mellanrum hela dagen kommer ni att kunna se bilder från festivalen, när vi var i London och vad som hade äran att följa med mig hem.

Nu känner jag att det dags för sängen och hoppas på att feber släpper. Att börja jobba direkt var inte den smartaste iden på länge (men den var inte min om vi säger så).

Nattinatt stora världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...