onsdag 1 augusti 2012

På tur i skogen


 På lördagen spelade min lillebror och hans band the Last of Us på Trästocks och givetvis var jag där.
Jag tyckte det gick riktigt bra och jag var en väldans stolt storasyster. Vi hade lyckats samla ihop släkt och vänner som var där och hejade på.

 Efter som att det inte fanns så mycket mer spännade på trästocks så köpte vi med oss några munkar och for hem. Väl hemma gick vi en tur i skogen som ligger alldeles i närheten och jag visade Martin vars jag var och lekte massvis när jag var liten. Skogen uppe vid Nyckelgatan är otroligt fin och jag är hemskt glad att jag bodde i närheten när jag var liten.

 Vi satte oss vid ett ställe där jag ofta brukade vara på utlfykt med skolan. Sedan gick vi till högsta punkten på det berget. Kändes konstigt att känna igen sig men samtidigt så hade det ändrats mycket.

 Som exempelvis detta skjul var vi en hel del vid och grillade. Jag kan för mitt liv inte komma ihåg att den var så förfallen. Men då hade jag heller inte varit där på säkert tio år heller.

Woho gruppbild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...