torsdag 2 augusti 2012

Fit for fight


Denna vecka har jag börjat om med träningen och denna gången ska jag vara duktig och fortsätta med det. Har även börjat äta nyttigare och mindre portioner, så det borde hjälpa en del.
Sedan så har jag hittat mer motivation till träningen, att bli mer vältränad inför Readings Festival som vi åker till den 23 denna månaden (jag förväntar mig inga mirakel direkt, men det krävs en del kondition och ork att hoppa genom många konsereter), jag och pojkvännen har tänk att resa på en solsemester och då är det alltid trevligt att se fin ut i badkläder och andra roliga saker som att kunna gå bra cosplays utav superhjältinnor och skurkar. Att gå i en kroppsstrumpa med lite extra fett här och där är så där lagomt snyggt eller trevligt.

Igår och idag blir det långpromenader istället för träning på gymmet. Jag är så där lagomt stel i  hela kroppen efter två dagars hårding. Men det är kul att se att jag har blivit starkare i både benen och armarna sedan sist jag tränade. Vet inte helt vad jag har gjort för speciellt, men vad gör det.

Ikväll kommer jag även lägga upp bilder på allt jag köpte i Sverige när vi var där på semester. Om man bortser från träningskläder och nagellack som jag köpte går allt annat i grönt eller blått. Verkar som om jag är inne i en väldigt grön/blå period.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...