onsdag 29 augusti 2012

Readings Festival Dag 2

På fredagen var det dags för konserter och vi gjorde oss redo för att vara borta från tältet, länge länge.
Var shitloads med folk som skulle in första dagen. Var en liten stund innan de öppanden dörrarna. 
Jag och Johanna i väntan på att få komma in.
Jag köpte mig en blomkrans. De flesta som såldes var i plast, min hade fina pappersblommor.
 Deaf Havana
 Jag var lycklig, jag lovar.
Innan vi ska se Hadouken!
 Angels & Airwaves
 The Hives. Var så otroligt nöjd att jag såg the Hives. De var sjukt bra. Jag lyckades hamna som vägg mellan två cirkelpits, vilket var sådär lagomt kul.
 Paramore
Foster the People

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...