onsdag 8 augusti 2012

15 dagar kvar

Längtar galet mycket om till 15 dagar. Då blir det nämligen att sova i tält, starta dagen med en dålig frukost, kämpa sig genom lera och höra på massa bra musik i sällskapet av trevliga vänner. Jag skriver givetvis om Readings Festivalen i England.
Jag har börjat packa i huvudet, vill inte ha med mig för mycket och inget som är superdyrt. Har några småsaker kvar att köpa (som ett par gummistövlar... suck), men annars är jag färdig och redo att börja packa.
Surfade runt på Monkis hemsida och hittade den underbara klänningen som är på bilden. Är den inte för kort så kommer jag nog köpa den innan vi åker. Har fortfarande en del pengar kvar på mitt presentkort jag fick när jag fyllde år. Frågan är dock, behöver jag verkligen ca 41 klänningar? Den hade gjort sig fin på festivalen, men vi får se. Har en del dagar kvar att grubbla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...