söndag 5 augusti 2012

Ännu en lillördag

Så fort vi kom till min brors lägenhet i Skellefteå efter Kirunaresan var det bara att hoppa in i duschen och sedan göra sig klar. Jag och Martin skulle möta Jenna och en till tjej som jag gick gymnasiet med och hennes pojkvän för att se den nya Batmanfilmen (som för övrigt var ruskigt bra)

Vissa är mer partysugna än andra :)

 Efter filmen gick vi till Olles för en massa drinkar och öl.

När de stängde Olles gick vi vidare hem till min kompis för att fortsätta prata och dricka. Martin tyckte att Ikeafotöljen håller för två, men det gjorde inte fotöljen.
Vid fyratiden på morgonen sken solen fortfarande och vi irrade oss in till stan för att leta reda på våra cyklar. När vi cyklade hem mötte vi ingen förutom några fiskare som var påväg ut med sin båt.
Det var en helt fantastiskt kväll med massa skratt. Nu hoppas jag att min kompis kommer på besök i Oslo snart så vi faktiskt kan vara ute lite längre än till halv två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...