onsdag 15 augusti 2012

Godmorgon

8 dagar kvar tills vi vadar i lera med minst 90 000 andra glada festivalare. Alla weekend passen är utsålda och det är ett fåtal dagspass kvar. Det här blir sjukt bra.


Godmorgon.

Jag sov riktigt gott inatt, trots att jag och Martin sov på en uppblåsbar madrass på golvet. Var mycket mer plats än vad vi har i våran säng, så jag har passat på att rullat runt och ta massa plats.

Idag blir det en extra vilodag så jag verkligen blir frisk. Finns inget värre än att jobba när man är sjuk. Sedan så hoppas jag då inte att de vill att jag ska smitta ner dem. Får höra med de goda råden jag fick av Jenna så ska det här nog gå fint.

Farmor och farfar tog med sig sin hund för en liten stund sen för att gå till Frognerparken och gå omkring där idag, så jag får vara för mig själv idag. Vilket inte är helt fel.

Bloggar nog mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...