torsdag 30 augusti 2012

Torsdag

Har haft en riktigt bra torsdag. Jag var lite orolig att det inte skulle gå bra med tanke på natten till igår. Men det gick fint och barnen sa massa konstigheter.
Efter jobbet for jag på stan med en arbetskompis. Vi satt en stund i solen på en uteservering och pratade om allt möjligt. Jag kom även ihåg att lämna in alla engångskameror och filmrullar på framkallning. Jag tyckte att mina totala mängd på 9 var mycket, men hon i kassan berättade igår om en som lämnade in 27 filmer... det blir aningens dyrt för den personen då en rulle kan kosta 99 kr.
Min bankdosa krånglar, så jag har inte helt koll på mitt konto efter Englandresan. Så det blev inget större köp än en läpppenna från MAC i färgen In Synch. Visar bättre bilder imorgon.
Nu är det dags för sängen. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...